Skip to content

Interviu cu Marius (Hathor)

Iulie 27, 2012

„In momentul de fata  nu prea mai esti motivat , lume putina, cheltuieli mari ( nu zic ca afara umbla cainii cu  colacii in coada), dar muzica aici va ramane la nivel de hobby.”

 

1.) Salutare ! Pentru inceput, te rog sa-ti faci o autoprezentare pentru cititorii JURNAL ROCK.

Hai norock! Dupa cum multi stiu, ne-am infiintat  in iarna 1995,  iar aceasta trupa mi-a ocupat cu placere timpul liber. In acesta perioada de la infiintare, multe s-au schimbat  in trupa incepand  cu,  componenta , versurile, genul muzical, ideile. Ce sa facem ? Crestem, ne maturizam, apar probleme, alte prioritati  ale membrilor, timpul trece  dar noi ramanem la fel de pasionati. Eu sunt pe baricade din iarna 1995 si fratele meu Adrian din 1997, in rest s-a tot schimbat componenta,  dar  in bine, mereu am evoluat. Cand trece timpul apar probleme personale care nu pot compensa “ pierderea de timp”, dar mergem mai departe. Nu mai e  mult timp si va fi majoratul Hathor  18 ani.

2.) Ce noutati ne poti divulga in legatura cu trupa Hathor ?

Pai am avut ceva pauza si doar cateva concerte in ultimii 3 ani, dar de la toamna nu vrem sa mai ratam nimic in materie de concerte/festivaluri. Ceva timp fratele meu Adrian care  detinea postul de chitarist in trupa a fost in  Suedia si am preferat sa luam o pauza. In momentul de fata repetam intens, scriem piese si visam ca in liceu  la cai verzi pe pereti. Privind orientarea muzicala mergem spre  un melodic  death metal/swedish death. Lasam in urma povestile „Lord of the rings” si ne vom concentra mai mult spre ideea ce inseamna Hathor ca personaj/zeitate, dar intr-o latura mai fantastica adica zeitati-piramide-contacte intre pamanteni-aliens-razboaie imaginare, stele-spatiu si mult mult SF.  M-am uitat cam mult la serialele Ancient Aliens haha.
3.) Ce trupa ti-ai dorit sa vezi live si nu ai reusit pana acum ?

As fi vrut Pantera si Type O Negative, dar din pacate nu se mai poate. Hypocrisy este o trupa preferata  la care nu m-as plictisi niciodata ascultand.
4.) Crezi ca vor mai aparea trupe de metal romanesc care vor mai avea ceva de spus ?

Nu stiu.. poate.. multe s-au schimbat, trupele noi de liceu pun mai mult accent pe imagine decat pe compozitie (cele care canta  metal), dar in acelasi timp observ ca se canta  mult alternative-ska, punk rock si personal aceste genuri nu ma atrag. Ma bucur ca mai sunt trupe din garda  veche care inca se mai zbat pentru undergroundul romanesc. As vrea sa  le enumar  si aici dar imi este teama sa nu uit pe cineva si ar fi pacat pacat.
5.) Ce ii lipseste cel mai mult unui muzician roman ?

Hmm… sa fie tratat  cu respect si sa poate evolua la timpului lui. In momentul de fata  nu prea mai esti motivat , lume putina, cheltuieli mari ( nu zic ca afara umbla cainii cu  colacii in coada), dar muzica aici va ramane la nivel de hobby. Au aparut multe festuri mari, dar se pune in general accentul  pe comercial. Singurul festival adevarat  de la noi este OST( poate or mai fi si altele, dar nu imi pot da o parere pe moment). Am momente cand chiar imi vine sa imi fac un proiect de techno gen E-Type macar am cu ce plati facturile la timp si ma pot vedea parintii  in weekend la televizor haha.

6.) Ai putea sa-mi spui ce alte pasiuni mai ai in afara muzicii ?

Turismul (avem o afacere in familie legata de turism si e ok, ne place). Daca ar fi dupa mine, mi-ar place sa fiu  paznic la o balta  sau la un ponton cazare in Sulina haha sunt fan pescuit.
7.) Ce parere ai despre latura mai agresiva a muzicii rock/metal ?

Nu am nici o parere negativa,  este doar o imagine si atat . Cate trupe de black metal canta despre Satan si vand pizza si merg la pescuit cu pachetele Mc Donalds… sau cate trupe de death metal si dupa concerte pun chitara in cui si pleaca  cu familia la mare imbracati comod,  iar  iarna il asteapta  pe Mos Craciun cu sufletul la gura alaturi de familie haha.
8.) Ce planuri ai pentru viitor ?

Sa urcam pe scena cat mai curand.. a trecut ceva timp, la capitolul inregistrari stam cel mai prost.. de cate ori trebuia sa intram la inregistrari ne trezeam ca nu mai avem jumatate de trupa (nunti , botezuri , apar copii etc probleme  de factura personala, asa ca am aruncat la gunoi vreo 3 albume si mereu scriem piese noi. Vom vedea, ne dorim sa intrma in studio, dar poate la iarna la gura sobei sau cine stie cand….

9.) Iti multumesc foarte mult pentru timpul acordat si in final te rog sa le transmiti ceva cititorilor Jurnal Rock.

Multumesc pentru interviu atat eu cat si din partea colegilor mei. Multi cred ca trupa Hathor nu mai exista, dar se inseala. Cat  suntem in viata mergem mai departe, existam. Pentru alte informatii va asteptam pe pagina noastra de facebook

Autor interviu : Mihai Venedict

DACA TI-A PLACUT ARTICOLUL LIKE LA PAGINA JURNAL ROCK

One Comment leave one →
  1. Iulie 27, 2012 13:26

    multumim Jurnal Rock

Lasă un răspuns

