Skip to content

Rezident Ex a lansat balada Catedrala sufletului

Iulie 19, 2012

Rezident Ex despre balada „Catedrala sufletului”
 
„Catedrala sufletului” este cel de-al doilea single pe care Ovidiu Ioncu – Kempes (voce), Tavi Iepan (chitara), Adi Popescu (chitara), Matthias Lange (chitara), Christian Podratzky (bass) si Florin Cvasa (tobe) il lanseaza pe piata romaneasca. „Catedrala sufletului” a fost compusa de Tavi Iepan, special pentru vocea lui Kempes și reintoarcerea lui pe scena, și va aparea pe primul album Rezident Ex. Despre aceasta balada rock fiecare dintre membrii grupului are o amintire personala. 
Tavi Iepan: Pentru o clipa, te afli in catedrala sufletului, unde prezentul, trecutul si viitorul se aduna in tine
 
“Catedrala sufletului” povesteste despre o stare pe care eu cred ca cei mai multi o au, atunci  cand se intorc in locurile adolescentei si se reintalnesc, chiar si numai in memorie, cu momente, persoane si locuri care le-au marcat viata. Pentru o clipa, te afli in catedrala sufletului, unde prezentul, trecutul si viitorul se aduna in tine si ai senzatia ca totul este impreună. O seara tazie de vara in orasul meu este pentru mine, inca, unul dintre cele mai frumoase si linistitoare momente.

Ovidiu Ioncu – Kempes: Am ajuns acasa, sunt din nou in fata microfonului si fiecare compozitie noua este o mare bucurie pentru mine
 
Am ajuns acasa, sunt din nou in fata microfonului si fiecare compozitie noua este o mare bucurie pentru mine. “Catedrala sufletului” mi-a plăcut cand Tavi mi-a prezentat-o prima oara pe chitara acustica, iar dupa mixajul făcut de Adi Popescu am stiut ca suntem pe drumul cel bun.
 
Adi Popescu: Kempes impaca foarte bine in vocea sa forta si sensibilitatea. Iar cand Christi Podratzky a interpretat bass-ul pe fretless, am stiut ca totul este „rotund” si piesa este completa

A fost relativ simplu sa mixez aceasta piesa, pentru ca fiecare a pus suflet, iar Kempes impaca foarte bine in vocea sa forta si sensibilitatea. Aceste două fatete diferite ale lui sunt puse impreună in aceasta balada reusita. Iar cand Christi Podratzky a interpretat bass-ul pe fretless, am stiut ca totul este „rotund” si piesa este completa.
 
Matthias Lange: Daca in piesa asta este vorba despre sufletul romanesc, sunt sigur ca imi va placea Romania

Nu inteleg cuvintele dar, daca in piesa asta este vorba de sufletul romanesc, sunt sigur ca imi va placea Romania.
 
Christian Podratzky: Am tras “Catedrala sufletului” la doua noaptea si am avut inspiratia sa o interpretez pe fretless
 
Am tras “Catedrala sufletului” la doua noaptea si am avut inspiratia sa o interpretez pe fretless. Am ascultat-o a doua zi, odihnit, si m-am convins ca era ce trebuie. Colegii mei au ras si mi-au spus ca ei au stiut asta de la inceput.

Florin Cvasa: „Catedrala sufletului” îti intra in urechi si nu-o mai poti da afara

A fost ultima piesa pe care am imprimat-o pentru primul album Rezident Ex si am fredonat-o cateva zile dupa plecarea lui Tavi. Cred ca are tot ce trebuie ca sa placa unui public foarte larg. „Catedrala sufletului” iti intra în urechi si nu-o mai poti da afara.
Balada „Catedrala sufletului” poate fi ascultata pe:
 
www.facebook.com/RezidentEx
http://www.facebook.com/ovidiuioncu
http://www.youtube.com/watch?v=oEu6PEw8RIQ

Adresa de unde posturile de radio pot descarca piesa este: http://wtrns.fr/5CVBgZUJynjDMk

Rezident Ex va sustine primul concert din Romania in Vama Veche, la Festivalul Folk You, pe 5 august, iar singurul concert din Bucuresti va avea loc pe 21 septembrie, la Arenele Romane.

DACA TI-A PLACUT ARTICOLUL LIKE LA PAGINA JURNAL ROCK

No comments yet

Lasă un răspuns

