Recenzie OST FEST 2012: timp de 3 zile, capitala a fost zguduita de greii rockului mondial!

Iunie 20, 2012

A treia editie OST FEST a luat sfarsit duminica seara, pe 17 iunie, lasandu-le celor din public amintiri pline de savoare metal, energie si riff-uri zgomotoase! Rand pe rand, legende rock au urcat pe scenele festivalului, electrizand publicul venit cu mic cu mare la Romexpo Bucuresti.

Prima zi a festivalului a inceput cu trupa Armies Of Enlil, continuand cu Psychogod,White Walls, Exodus, Overkill si culminand cu Dimmu Borgir si Motley Crue! In premiera absoluta pentru fanii romani, Dimmu Borgir si Motley Crue au urcat pe scena de la OST FEST si le-au aratat celor din public de ce sunt atat de adorati de milioane de fani din intreaga lume! Prezenta exotica, celebrul Tommy Lee a facut spectacol, tinand publicul cu respiratia taiata pe toata durata show-ului. A cantat la tobe suspendat cu capul in jos, din
rollercoaster-ul lui impresionant si a povestit despre cum l-au uimit frumusetea romancelor si centrul nostru vechi!

Europe, cea mai ascultata formatie a anilor ’80, a urcat pe scena OST FEST sambata, in a doua zi de festival. Show-ul a fost deschis de catre cei de la Desant, urmati de juniorii de la Mistery – veniti tocmai din Australia, HolyHell si de vedetele noastre rock autohtone – Trooper! Daca in prima seara de festival cireasa de pe tort a fost trupa Motley Crue si rollercoaster-ul lor, in a doua seara de festival audienta a fost lasata muta de catre „regii metalului” – Manowar! Acestia au pregatit pentru romani un show exceptional… (dar cum altfel ar fi putut fi show-ul celor ce detin recordul pentru ”cea mai zgomotoasa prestatie de pe scenele muzicale”!?). Basistul formatiei – Joey DeMaio le-a facut o surpriza fanilor si a tinut un discurs in limba romana. Dar asta nu a fost singura surpriza a razboinicilor metalului: spre sfarsitul concertului un grandios show de artificii s-a inaltat deasupra capitalei.

Ce de-a treia zi de festival a fost inceputa de Reborn care au fost urmati de Metrock. Lake of Tears, a caror muzica este extrem de cunoscuta publicului de specialitate din Romania, si-au facut aparitia pe scena de la Romexpo, fanii aratandu-se extrem de bucurosi sa-i vada chiar si dupa numai un an de la cel mai recent concert in Romania! Suedezii de la Lake Of Tears au fost urmati de W.A.S.P. si Megadeth, ultima seara de festival fiind incununata de chiar simbolul culturii rock – trupa britanica Motorhead!

In fiecare seara de festival, dupa incheierea spectacolului de pe scena principala, distractia s-a mutat pe scena secundara, publicul putand sa-i asculte pe Infected Rain, Finsterforst, Warchant, Claymore, Thornafire,
Steelborn, Gothic, Syn Ze Sase Tri, Addiction, Incipient, Tiarra, Khors, Shifting Sands, Voodoo si Code Red!

In concluzie, pentru 3 zile Bucurestiul a fost capitala rock-ului, cei aproximativ 35 000 de oameni care au participat (atat din Europa cat si de pe alte continente) fiind dovada clara ca fanii rock sunt cei mai devotati
iubitori de muzica!