Interviu cu Cristian Hrubaru(Cronica Carcotasilor, Rock Fm)

Martie 31, 2012

1.) Salutare! Pentru inceput, te rog sa-ti faci o mica autoprezentare pentru cititorii JURNAL ROCK.

Nascut pe 21 aug 1971, casatorit, posesor copil(Iris 18 ani), iubitor de rock si motorete, ortodox, 44 la bocanc! Lucrez in radio din mai 1993, la Cronica am aterizat in martie 2005!

2.) Cei mai multi te stiu sub pseudonomul „roackerul Hrubaru'” de la Cronica Carcotasilor. Ce a insemnat pentru tine aceasta emisiune de divertisment?

Sincer, ma enerveaza teribil cand mi se zice asa…ma obliga foarte mult acest pseudonim. Lumea are senzatia ca daca mi se zice asa, trebuie sa fiu o enciclopedie rock ambulanta…nu le stiu pe toate! In schimb sunt superincantat ca cei din jur ma asociaza cu rock-ul. O sa promovez aceasta arta pana o sa inchid ochii. Rockul e un dar de la Dumnezeu pentru noi, pamantenii. Cronica insemna pentru mine apartenenta la un grup de nebuni frumosi si destepti pe care ii idolatrizam de la inceputurile emisiunii in calitate de telespectator. Atunci cand Serban Huidu mi-a propus sa devin membru al echipei, practic viata mea  s-a schimbat. Atat profesional cat si in plan personal. Un vis implinit…pentru asta cu drag ii multumesc a mia oara! Ei sunt ca o a doua familie pentru mine, ne intelegem de minune si tinem unii la altii.

3.) Rock Fm reprezinta un alt proiect important. Cand va emite in eter toata tara?

Rock fm este  conceptul la care nu indrazneam sa sper vreodata ca se va intampla in Romania! O mana de oameni, in frunte cu Serban, au crezut insa ca rock-ul nu a murit si s-au hotarat sa incerce marea cu degetul. A fost cea mai placuta surpriza din toata cariera mea de dj in radio! Faptul ca radioul creste in sondaje  de la un val la altul, incepe sa nu ma mai surprinda. Romanii iubesc rockul si fiecare oras cere statie Rock fm! Daca ar fi fost simplu, emiteam pana acum in toata tara, dar nu e asa! Vreau sa-i asigur pe toti cei care au facut petitii online, ne-au trimis mailuri sau tot felul de mesaje in sensul asta, ca vom face tot ce ne sta in putinta sa avem Rock fm in toata Romania! Suntem o echipa foarte ambitioasa!

4.) Marturisesc ca sunt un infocat al rock-ului si cred cu tarie ca ar trebui macar o emisiune metal pe Rock Fm. Se poate realiza acest lucru?

Da, toate la timpul lor si oua rosii de Pasti!

5.) Ce parere ai despre festivalurile din aceasta vara din tara noastra(OST, B’estfest, Rock The City etc)?

Ce parere sa am, una evident buna! Noi romanii am fost rasfatati in sensul asta in ultimii ani. Meritam din plin! Suntem capabili sa facem mari sacrificii pentru a reusi sa vedem aceste concerte. Am cunostinte care au facut imprumut in banca pentru a merge la toate aceste evenimente. Am demonstrat de nenumarate ori ca iubim rockul, apreciem muzica buna si cred ca si marile trupe au remarcat publicul primitor de la noi. Toti au promis ca vor reveni in tara noastra si unii chiar s-au tinut de cuvant.

6.) Ce ii lipseste cel mai mult unui artist roman?
Intreaba-i pe ei te rog.
7.) Ce planuri ai pentru viitor?