Skip to content

Isobel and November – the 10th ritual

Februarie 12, 2012

ISOBEL & NOVEMBER (http://isobelandnovember.bandcamp.com/) este un cvartet suedez putin cunoscut, insa ce dezvolta un Psych Country Goth Rock de o frumusete si intensitate rapitoare. Dupa 2 albume si un MCD, trupa este pregatita sa arate celor prezenti la DBE 4 ca merita sa stea alaturi de ceilalti artisti. Sa aflam si cate ceva despre ei.

Salut! Tocmai am pasit intr-un nou an. Cum a fost 2011 pentru ISOBEL & NOVEMBER?

“Howdy! A fost un an minunant, desi unul destul de lung. Jimmy a parasit trupa, asa ca ne-am vazut nevoiti sa ne gasim un nou tobar. Dupa putin timp, Robert Norrman ni s-a alaturat iar maniera lui energica si Punk de a bate s-a dovedit a fi o contributie potrivita pentru ISOBEL&NOVEMBER. In acea perioada am lansat ‘Hymns for the Myriad Spirits’, asa ca ne-am petrecut majoritatea timpului repetand piesele noi, dar si pe cele vechi impreuna cu Robert. La sfarsitul anului, ne-am detasat un pic de toate, ca sa putem privi in ansamblu la ceea ce am realizat si la ceea ce va veni in continuare.”

Continuarea aici

No comments yet

Lasă un răspuns

