Skip to content

PSYCROPTIC lanseaza „The Inherited Repression”

Decembrie 8, 2011

„The Inherited Repression”, cel de-al cincilea album al australienilor de la PSYCROPTIC, va fi lansat pe 7 Februarie in S.U.A. si pe 10 in Europa prin Nuclear Blast Records.

Chitaristul Joe Haley: „‘The Inherited Repression’ este de departe albumul meu preferat dintre toate lansate de PSYCROPTIC – noi toti din trupa il consideram astfel. ‘The Inherited Repression’ este complet diferit de tot ceea ce am realizat pana acum, atat ca maniera compozitionala cat si ca structura, am petrecut mult mai mult timp scriind melodiile si pana sa inregistram am tot adjustat demourile. Este un album dinamic – elementele care pana acum erau rapide acum sunt extrem de rapide, cele lente au devenit foarte lente”.

Photobucket

„The Inherited Repression” a fost produs si mixat de Joe Haley, in timp ce de masterizare s-a ocupat Alan Douches.

„Am beneficiat de luxul de a inregistra in studioul meu, fara termene limita, astfel ca am petrecut mult timp incercand sa facem albumul sa sune exact cum vrem noi”.

Titlurile de pe „The Inherited Repression” :

01. Carriers Of The Plague
02. Forward To Submission
03. Euphorinasia
04. The Throne Of Kings
05. Unmasking The Traitors
06. Become The Cult
07. From Scribe To Ashes
08. Deprivation
09. The Sleepers Have Awoken

Photobucket

Componenta PSYCROPTIC:

Jason Peppiatt – Vocals
Cameron Grant – Bass
Joe Haley – Guitars
Dave Haley – Drums

No comments yet

Lasă un răspuns

