Skip to content

Matt DeVries vorbeste despre plecarea sa din CHIMAIRA

Decembrie 7, 2011

Chitaristul Matt DeVries afacut publica urmatoarea declaratie,in legatura cu hotararea sa de a parasi CHIMAIRA:

„Am vrut sa renunt pentru o vreme la viata de turneu, si alaturi de voi sa pot ref;ecta la recenta mea decizie de a parasi CHIMAIRA. Am fost alaturi de CHIMAIRA de zece ani deja, iar in aceasta perioada am avut ocazia sa ating numeroase scopuri, pe care mi le propusesem anterior, sa imi fac un nume ca si muzician (chitarist), sa imi gasesc un stil personal si sa il pot dezvolta in cadrul trupei, sa pot pleca in turneu in fiecare colt din Lume, si sa leg contacte cu oameni din toate randurile cercurile. Sunt norocos pentru faptul ca stilul meu chitaristic mi-a permis intr-adevar sa imi ating aceste teluri.”
„De-a lungul ultimului an, am privit cu atentie la ceea ce ma mana, si m-am intrebat in ce directie vreau sa merg atat ca artist cat si in plan individual. Ceea ce ma motiva in tinerete cand eram un pusti din Cleveland nu mai este exact acelasi lucru cu ceea ce ma anima acum, ca om de familie. Mi-am dat seama ca pe cat de mult m-a definit CHIMAIRA inainte si pe cat de mult m-a facut sa fiu ceea ce sunt azi, este momentul sa incert o noua perioada in ceea ce priveste muzica, si sa cresc, sa devin persoana care imi doresc sa fiu. Pentru acest otiv, am hotarat sa ma retrag din CHIMAIRA”.

Photobucket

„Se subintelege ca fanii CHIMAIRA sunt printre cei mai nuni fani din intreaga lume, si as vrea sa le multumesc pentru sprijinul lor. Ati fost sursa de inspiratie, m-ati motivat, si m-ati invatat sa fiu umil prin propriile voastre experiente si cuvinte pe care nici nu le consideram posibile. Va sunt indatorat. Va multumesc”.

Atat Matt DeVries cat si Rob Arnold vor parasi trupa la finele anului 2011. Vocalistul Mark Hunter declara: „Intelegem ca viata invadeaza arta, si isi urmeaza traseul firesc, astfel ca trebuie sa urmam drumuri diferite”.

 

No comments yet

Lasă un răspuns

