Skip to content

3 INCHES OF BLOOD se pregatesc de inregistrari

Noiembrie 23, 2011

Formatia heavy-metal 3 INCHES OF BLOOD va incepe inregistrarile la studiourile Vogville  si Profile in Vancouver, orasul natal, alaturi de sunetistul si producatorul Terry „Sho” Murray, pregating pentru 2012 o lansare a celui de-al cincilea album prin Century Media Records.

Chitaristul Shane Clark: „Ne aflam in pre-productie in Estul orasului Vancouver, si scriem urmatoarea opera metal! Mentinem viu spiritul metalului adevarat, asa ca la naiba cu alte stiluri si genuri!”
Murray a mai luicrat cu 3 INCHES OF BLOOD la single-ul anterior, „Anthems For The Victorious”, promovat in primavara anului 2010.

Photobucket

Intr-un interviu recent, Clark a afirmat despre noul material al formatiei ca „va fi ceva mai agresiv decat compozitiile de pe albumul trecut. Aste pentru ca nu ne place sa devenim repetitivi. Ne-am explorat mai mult influentele din anii ’70  din hard rock si metal. Vom experimenta mai mult si vedem cum va suna, dar probabil ca nu va suna foarte previzibil”.

In ceea ce priveste DVDul ce urmeaza sa fie pregatit, Shane a afirmat ca „am lucrat la acest lucru intregul an. Totul a inceput la ultimul turneu la care am fost headlineri aici in Rickshaw (Vancouver). Astfel am luat filmari de la acel concert si inca vreo cateva de la alte concerte, si am realizat un spectacol surpriza in Astoria. Am cantat si alaturi de ALEXISONFIRE la PNE Forum,am filmat o petrecere la care am participat… va fi ceva mai mult decat un DVD, ceva mai aproape de documentar, dar si performanta scenica. Am vrut sa avem filmari din doua tipuri de showuri. Este un cadou pentru fani si un document pentru noi.”

No comments yet

Lasă un răspuns

