Recenzie LORD OF THE DANCE: inca un spectacol realizat cu casa inchisa, la Iasi!

Noiembrie 8, 2011

In seara de duminica, 6 noiembrie 2011, irlandezii de la Lord Of The Dance au fost prezenti pe scena Salii Sporturilor din Iasi! Inca o data acestia au demonstrat de ce sunt numiti „o minune a lumii moderne”, umpland si aceasta sala. Iesenii au raspuns prezent invitatiei de a calatori intr-o lume de poveste, epuizand toate biletele puse la dispozitie de catre organizatori.

Cel mai asteptat spectacol al anului i-a prins pe ieseni curiosi si nerabdatori sa vada de ce acesti dansatori sunt atat de renumiti. Pentru unii era prima data cand vedeau un astfel de show insa unii spectatori venisera sa ii vada chiar si pentru a treia oara. Iesenii au urmarit cu sufletul la gura povestea prezentata de catre celebrii dansatori. Acestia au urmarit fiecare gest al dansatorilor si au admirat atat coregrafia cat si costumele. Cunoscatorii au apreciat noile schimbari din show si au aplaudat cu placere fiecare scena din poveste. Nu numai oamenii maturi au fost impresionati de catre dansatori ci si copiii care ii insoteau pe acestia. Cei mici au fost foarte interesati de spiridusul colorat si stralucitor care facea legatura intre scenele povestii.

Despre spectacolul irlandezilor ar fi multe de spus insa cel mai important lucru este ca iesenii au fost foarte incantati si abia asteapta ca dansatorii sa revina in orasul lor. Acestia au aplaudat minute in sir, ba chiar au cerut si bis… Irlandezii s-au intors pe scena si le-au acordat inca un dans. Dar asta nu a fost de ajuns pentru apetitul iesenilor pentru spectacol; a mai urmat inca unul si inca unul…

Pentru cei de la Lord Of The Dance plimbarea prin Romania nu a luat sfarsit, ei mai avand programate inca 3 spectacole, de data aceasta la Brasov (8 noiembrie), Sibiu (9 noiembrie) si Tg Mures (10 noiembrie). Cei interesati sa cumpere bilete, le pot gasi la magazinele Diverta si Flanco si la salile unde vor avea loc reprezentatiile. Biletele se gasesc si online, pe www.biletoo.ro.

~~Turneul LORD OF THE DANCE are loc in perioada 5-10 Noiembrie 2011, a trecut prin Bucuresti si Iasi si va mai trece prin Brasov, Sibiu si Targu Mures in datele de 8, 9 respectiv 10 Noiembrie. Turneul este organizat de Project Events in colaborare cu European Event Service si a fost sustinut pe plan local de: Tele M, Radio Hit, Ziarul de Iasi, Evenimentul, Iasi4u.ro, IasiFun.ro si Moldova Mall. Parteneri media: Magic FM, Cocor Media Channel, Tango, Click, Adevarul, Sapte Seri, Zile si Nopti, Bucharest NightLife, Port.ro, BestMusic.ro, iConcert.ro, AgentiaDePresaMondena.ro, Ziare.com, Kudika.ro, Eva.ro, Ele.ro, Ciao.ro, BucharestHerald.com, eComunicate.ro, Indoor Media, Zoom, Inga Media, WideScreen Media, Unirea Shopping Center, Carpat Guard, reteaua privata de sanatate Regina Maria si Hotel Caro.~~