Skip to content

Festivalul Peninsula – un punct de reper pe harta turistică a României

August 30, 2011

Nouă ediţii derulate fără nici o neregulă, perseverenţă prin organizarea anuală – chiar şi în timpul crizei economice – creşterea constantă a numărului de participanţi, dar şi al turiştilor străini: toate acestea au devenit atuuri în consolidarea Festivalului Peninsula ca atracţie turistică majoră în România.

Credem că asocierea dintre Festivalul Peninsula şi „Romania- exploraţi Grădina Carpaţilor” a fost un prim pas pentru explorarea şi mai eficientă aFestivalului Peninsula şi de către instituţiile interesate în dezvoltarea turismului românesc. Evenimentul poate deveni un punct de reper pentru agenţii turistice interne şi externe în planificarea unor excursii de mai multe zile în zona Transilvaniei – a căror principală atracţie poate fi şi festivalul în sine – dar poate fi completat şi cu itinerarii din împrejurimi, indiferent dacă este vorba de citiybreak, turism balnear, cunoaşterea valorilor culturale şi tradiţionale sau căutarea de aventuri.

Peninsula este un brand naţional, lucru dovedit de sondajul de opinie realizat la faţa locului – 80% din participanţi provin din afara judeţului Mureş, care găzduieşte  evenimentul. Internaţionalizarea festivalului este confirmată de aceeaşi cercetare sociologică: procentul participanţilor veniţi din afara graniţelor a crescut la 7,8% (de la 4% în 2010).

“Regiunea a avut de câştigat 7% turişti datorită organizării festivalului, iar judeţul 80% – deoarece acesta este procentul celor care vin dina fara Mureşului. Ei vor merge şi la un muzeu, la Sovata, sau la Reghin, de exemplu. Peninsula dă regiunii, de la o ediţie la alta, un potenţial turistic tot mai mare”, a declarat directorul Tuborg Green Fest Peninsula, Bodor László cu ocazia conferinţei de presă din ultima zi. Majoritatea turiştilor, care s-au transformat pentru patru zile în peninsulari, au venit din Ungaria, Olanda, Germania, Serbia sau Rusia, dar şi din Japonia sau Suedia.

Locaţia Romania – the Carpathian Garden Stage a devenit în cadrul festivalului atât un punct de atracţie pentru cei dornici să exploreze muzica autentică, dar şi un refugi în timpul serii şi al nopţii pentru cei care au savurat peste 50 de feluri de vinuri alese româneşti.

Anunțuri
No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: