Skip to content

Interviu cu Dj Hefe (Coma, Mtv etc)

Iulie 5, 2011

Am stat de vorba cu Dj Hefe, un personaj care a promovat muzica punk/hardcore in Romania si nu numai. Daca vreti sa stiti mai multe detalii despre ce evenimente mai organizeaza dar si alte lucruri interesante urmariti randurile de mai jos.

Mihai Venedict :  Salutare ! Pentru inceput, te rog sa-ti faci o mica autoprezentare pentru cititorii JURNAL ROCK.

Dj Hefe : Pai sunt indragostit de muzica si sunt mandru ca sunt in trupa Coma. Fac emisiuni radio si tv de peste 10 ani (pe Mtv duminica de la 23.00), sunt redactor sef al singurei reviste de muzica din Romania pe numele ei ”Sunete”, am organizat peste 100 de concerte  cu propria agentie de booking „Bring the noise”(www.bringthenoise.ro), imi place sa joc fotbal, imi iubesc cainele si o consider pe bunica mea super erou !

MV : Cum ai ajuns sa faci asa de multe lucruri ? A fost o provocare pentru tine lumea radio si tv?

Dj Hefe : Cum am ajuns? Simplu..Ma durea sufletul ca nicaieri pe radio sau pe tv nu puteam  sa vad sau sa ascult muzica care imi place mie…si m-am hotarat sa iau taurul de coarne..sper sa-l fi apucat totusi de ce trebuia….haha

MV : Ce parere ai despre latura mai agresiva a muzicii rock/metal ?

Dj Hefe : Daca vorbim despre death metal pot sa-ti zic ca si eu am fost un fan si cred ca uneori mai sunt un fan al laturii extreme. Avand in vedere ca am copilarit si am crescut in anii ’90, apreciez mult death metal-ul tras in Suedia in acei ani  si pot sa spun ca  Entombed  sunt de departe preferatii mei si mi se pare o trupa absolut senzationala. Imi place si ceea ce a fost in Florida la inceputul anilor 90 si consider ca Chuck Schuldiner a fost un geniu. Printre albumele mele preferate se afla la loc de cinste „Spiritual Healing” al celor de la Death, „Wolverine blues”’ul celor de la Entombed , albumul „Heartwork” al celor de la Carcass, Terrorizer cu al lor genial „World downfall”, mai imi plac Pestilence, Napalm Death, Dismember, Pungent stench, Cathedral  si lista poate continua dar ramanand fidel aceleiasi perioade.

MV : Ce ii lipseste cel mai mult unui artist roman ?

Dj Hefe : Ambitia, continuitatea si cred ca de multe ori originalitatea sau un accent mai bun al limbii engleze 🙂

MVCe noutati poti sa-mi divulgi in legatura cu noul disc Coma ?

Dj Hefe : Noutati nu am ce sa divulg. Mai bine sa ascultam albumul si sa vedem ce ne puteti voi divulga pe urma 🙂 Un lucru e sigur …o sa va placa…

MVCe ai vrea sa faci in Romania pentru scena rock  si ce planuri ai pentru viitor ?

Dj Hefe : Pai sa continui sa fac ceea ce fac si pana acum, adica sa ma lupt cu morile de vant , cu oameni incuiati si sa incerc sa sparg zidurile de ignoranta de care ma lovesc …dar nu cred ca o sa am nici un succes asa ca probabil o sa-mi iau pamant in Delta si ma voi dedica pescuitului 🙂

MVConcertul cu Deftones la care esti organizator se apropie cu pasi repezi. Ce asteptari ai de la acest eveniment ?

Dj Hefe : Asteptarile sunt aceleasi ca la fiecare eveniment la care sunt organizator si anume ca lumea sa se trezesca si sa inteleaga in sfarsit ceva..haha

MVIn toamna s-a anuntat un mini-turneu Napalm Death in Romania. Imi poti da mai multe informatii ?

Dj Hefe : In comunicatul de presa de AICI ai toate informatiile si acolo e absolut tot ce stim  momentan despre acest eveniment.

MVIti multumesc pentru timpul acordat si in final te rog sa le transmiti ceva cititorilor nostri.

Dj Hefe : DON T BELIVE THE HYPE!

COMA la B’estfest 2011 :

Autor interviu : Mihai Venedict 

One Comment leave one →
  1. VLAD permalink
    Iulie 5, 2011 13:43

    HEFE RULES

Lasă un răspuns

