Skip to content

Interviu cu Daniel Brennare (Lake of Tears)

Iunie 25, 2011

M:  Buna Daniel! Pentru inceput te rog sa-mi spui ce parere ai despre Romania si ce asteptari ai de la concertul din 25 iunie?

D: Salut! Suntem nerabdatori sa cantam din nou in Romania, cu piese noi si energie proaspata. Avem multe amintiri frumoase de la precedentele concerte din Romania si trebuie sa adaug ca publicul de acolo a fost mult mai bun decat meritam, de aceea  vrem sa mergem acolo si sa ne “razbunam”, sa ne revansam….Va vom arata! Va vom prinde!

M: Ce poti sa-mi spui despre ultimul album al trupei, “Illwill”?

D: Credem ca este un album foarte bun,foarte pur si sincer. Este oarecum o aparitie necesara  pentru ura si frustarile ce s-au adunat,in decursul multor ani…si culeasa in ultimii ani. Cred ca este mult mai greu si cu ritm mai rapid decat ce am facut pana acum. Este exact ceea ce aveam nevoie in show-urile noastre live (piesa mai alerte); deasemenea si o buna reflectie asupra muzicii pe care noi o ascultam si o indragim( in special in ultimii ani am ascultat din nou foarte mult punk,trash si black metal). Suntem foarte multumiti de el.

M: Dupa ce am ascultat albumul am observat ca sound-ul este mai alert ca in precedentele albume.V-ati dorit o schimbare?

D:Da, cred ca ne-am dorit sa cantam ceva mai dur si mai rapid, dar mare parte din acest stil este o reflectie asupra a ce am simtit si experimentat. Incercam sa ne bucuram de ceea ce cantam si sa nu ne gandim  prea mult de ceea ce va iesi in final, ce stil va fi, daca va fi emotional(intr-un fel pozitiv sau/si negativ e mai bine sa simti decat sa nu simti) nu conteaza daca este incet, rapid, dur sau lent.Ca muzician pierzi multe atunci cand incepi sa produci in loc sa creezi… si cred ca se poate auzi pe acest album ca noi creem.

M: Emotii profunde se gasesc mereu in muzica Lake of tears.Tu esti un romantic in viata reala?

D: Nu stiu ce sa spun despre emotiile profunde sau despre a fi romantic… asta depinde bineinteles de cine judeca. Sunt cum sunt, este perfect normal pentru mine, cred ca unii oameni inteleg si apreciaza acest lucru, altii nu. Mereu am crezut ca majoritatea oamenilor sunt ca mine, dar an dupa an, incet incet (si uneori dureros) am invatat ca sunt cu adevarat numeroase diferente intre felul cum sunt oamenii si cum gandesc etc… Simt nevoia sa reflectez si sa constientizez(lucru care nu-mi este total strain) ca exista o anumita esenta a lucrurilor… poate asta fi considerat profund? Desi cred ca sunt o fire pesimista(si chiar urasc asta mai tot timpul…dar nu stiu cum sa o schimb) sunt cam naiv in privinta oamenilor(si inca raman socat cand intalnesc „idioti” inchisi la minte….cum pot ei trai fara a reflecta macar putin, fara sa gandeasca mai departe de varful propiului nas) si probabil imi construiesc propia lume cu scuze si explicatii pentru comportamentul lor ciudat – deci adevarata lume pentru mine sa nu fie la fel si pentru alcineva…oare asta poate fi considerat romantic?

M: Ce altceva imi mai poti spune despre proiectele formatiei?

D: Ei bine, continuam de foarte multi ani, cu toate bunele si relele care vin la pachet, o lupta constanta pentru a folosi munca nostra ca pe o oglinda a emotiilor noastre,dar in acelasi timp sa nu preia controlul…sa nu devina o necesitate… sunt atatea necesitati in viata si vrem sa le tinem departe de sala noastra de repetitie. Suntem la fel de pasionati ca intodeauna si mereu suparati fata de lume, incercand sa gasim logica in haos, sa aducem nebunia in logica, sa facem concretul din abstract si sa facem muzica din matematica. Deci, mai pe scurt, ne imbatam, reflectam si discutam asupra lumii…si apoi ne ridicam instumentele.

M: Ce faceti in afara de muzica?

D: Functia mea suna cam asa „senior consultant” (hmm….suna cam batran) in afacerile IT. Lucrez cu diferite chestii, de la progamari la management… de la logica la nebunie, avand de a face cu date, cu oameni.

M: Care sunt planurile tale de viitor?

D: Sa speram ca vom putea gasi timp sa cantam mai mult live, sa vedem locuri interesante si sa cunoastem oameni noi… sa creem si mai multe amintiri grozave. Incetisor incepem sa lucram si la piese noi, ne simtim inspirati si ar fi interesant de vazut ce v-a iesi din asta.

M: Iti multumesc pentru timpul acordat si te rog sa-mi spui… ai vre-un mesaj pentru cititorii si fanii din Romania?

D: Si eu iti multumesc. Sa ascultati noul album „Illwill”, este un album grozav, dur si rece, dar sincer… si sa nu va speriati prea tare, dupa socul initial, ascultati-l din nou, aveti o minte deschisa si veti gasi logica din nebunie. Ne mai auzim!

Autor: Mihai Venedict

Tradus de: Mica Maria

No comments yet

Lasă un răspuns

