Cronica Blood Print – Night In Paradise

Aprilie 11, 2011

Romantici, dar obiectivi, ar fi o caractizare succinta a membriilor trupei Blood Print, infiintata in 2007, care prin spontaneitatea de care dau dovada au ajuns la rezultatul expresiv intrunit in EP-ul denumit sugestiv Night in Paradise „. Materialul discografic contine sapte piese intr-un registru specific rockului alternativ si se bucura totodata de participarea vocalului de la Luna Amara la inregistarea unei piese.

Furtuna este o prima piesa vioaie ce transmite foarte mult mai intai prin interpretare si linia melodica valorificata de riffuri energice si apoi prin versuri. Desi mult mai soft, cu un intro instrumental melodic, urmatoarea piesa, Hopes and dreams, ramane la fel de pozitiva si incurajatoare. Night in Paradise este cu siguranta cea mai intriganta piesa a albumului, nu doar pentru ca spune o poveste completa, dar intregul registru vocal – instrumental este puternic mobilizat in expunere. Un nou ropot de naturalete regasim si in Puls, piesa Ying si Yang cum imi place sa o caracterizez pentru ca isi indeplineste cu succes sarcina de a te ameti si de a te lasa cu o multitudine de intrebari fara raspuns. Avand parte de un titlu si un intro inselator de induiosator, The Silence, este la fel de antrenanta, cum ne-am obisnuit deja. Intr-o nota optimista este compusa si What if, piesa in care instrumentele se completeaza perfect, iar solo’ul de chitara este in sine un spectacol.

O notabila influenta Luna Amara se face simtita in Interes ascuns printr-o colaborare reusita cu unul din membrii acestei trupe, Mihnea Blidariu, a carui amprenta vocala intensifica mesajul piesei.

Acestea fiind spuse.. inca nu m-am hotarat daca anumite intro-uri imi amintesc de Scorpions, sau anumite inflexiuni vocale fac trimitere la Guns’n’Roses sau solo’ul de chitara este specific Bon Jovi sau subiectiv vorbind Luna Amara isi are cel mai important rol in tendintele tinerilor membrii Blood Print. Le uram mult succes in continuare si asteptam noutati cat mai curand.

Nota : –

Piesa preferata: “The Silence”

Data aparitiei: 13 noiembrie 2009